Friday, January 7, 2011

kita orang tidak baik., .awak harus ckp "ya"

ohh saya berasa macam-macam malam tadi
geram ,pelik ,leweh dan sikit sedih
nasib baik rara saya balik awal
cian dia penat keje tak abis  terpaksa  mnadah cite xbest . .  ,
rasa bersalah pula mengadu pada dia
saya nampak muka dia sangat
geram macam ikan paus
tiba2 saya menangis , ,ouh bukan !
cuma mata terkeluar aer sikit
bukan sebab bersedih
dan bukan sebab  takut tengok muka rara saya
tapi saya sedang berasa geram gila babi
then rara cepat2 belikan beger ayam favoret saya .   ,   ,
mahu saya sikit tenang ouh . .
dan saya keringkan aermata bila orang sekeliling pandang semacam
baru saya sedar saya ter'cengeng' ditepi stall beger

( rara with hanpynya n saya berwajah selebek dgn tears)
                                          



saya pelik bila depan saya mereka bercakap tentang rara
bila depan rara mereka bercakap tentang saya
bila dua2 xde sama2 jadi hot
rara cakap dia rasa semacam artis pula . ., ,hisy~

 saya lagi bertambah pelik bila ingat yg kami walau depan mereka,
blakang mereka,tepi mereka,atas mereka,bawah mereka
 tak pernah ada hati mahu bercakap soal hidup mampus mereka
. .,yeah sebab kami faham tentang privasi personal
dan kami rasa kami belum cukup baik untuk bercakap keburukan orang lain. .  .   .     .       .       .