Saturday, January 15, 2011

i fcuk my stalker .no she fcuk herself lah. why me??

p/s: post ini  khas buat stalker aku.kau org kwn2 aku  kalu nk bace jugak silalah., bayangkan wajah stalker kau org untuk ambek feel ya ~

wahh selama ni aku diam..
aku ingat kau juga diam..
yeah depan aku kau mmg diam .. 

nah hambekk  last post buat kau   . ,
..........
dulu aku kata xnk amek tau lagi sal hidup mati kau tp memandangkan 
aku dah terbace tulisan(member aku yg bace) kau sal aku,
aku jdi menyampah ngn perangai kau yg ala2 kebabian ni..
aku tau kau salu bace post aku an..
aku tau tu kau jgn nk deny . .
aku block fb ak dri kau n balak kau semata2 xnak kau org mgendap aku 
alih2 kau org usha juga blog aku .,ish
aku pelik pehal kau suka ikut perkembangan aku hah??
skodeng fb aku skodeng blog aku ..
aku ada ke mnyibuk dlm hidup kau??
xde kan . ..
apa kau nk buat pegi mampuss saja lah !
kwn2 aku sume jahat itu aku punya pasal.,
aku nk bodo or cerdik masalah aku tuhh..
then rambutt aku yg sengetbenget itu hal aku oke.
aku x mintak kau komen pape pn. .

memandangkan hadap muke kau aku dah benci apatah lagi nk cakap depan2
kt sini aku nk kasi tau yg  . .
walau aku dan kau satu rumah,
walau aku katil atas then kau katil bawah , 
kau tak sepatutnya mnyibuk dlm life aku.
sebabnya aku xpenah nk myibuk amek tau sal hidup mampus kau  . .
sejak setahun yang lalu 
..................... 
tak payahlah kau nk hempas lgi  kusi meja pintu yg ada kt rumah
sebab nanti rosak sume benda uw susah kawan2 nk mganti
kau nk berdegar2 kat blog kau punya pasal lah
dh hebatt sgt lah bagi kau kn . .hahaha
kau kata aku cari gaduh dgn kau . .
habis aku cuba diam  kau pulak yg lebih2.. hisy~
aku x suka kt kau pn xde lah sampai nk rosakkn harta awam..
then tunjuk hebatt tersembur2 kt blogg (dlm blog je la..) . ..
cool suda la der . .

dah la aku dan kau memang x boleh mcm dulu lagi . .
terima kenyataan ini oke ..
aku xnak sakett hati apa2 dgn kau . .
and aku xde hati nk gaduh dgn kau
pliss jgn tulis pasal aku lagi 
sebab aku xpenah ade idea nk tulis sal diri kau .,
kalu kau nk tulis jugak aku sumpah kau busung 44 days ! haa ..
yeah what can aku say lagi  . .

.............................
aku tak perlukan stalker.ada famili dan kawan sudah cukup bagi aku ~
please kau berhambuss sebaik saja habis baca post ini !

P/s:walopon kau berbakat besar tp tolong jgn buat muke sedehh n jgn menangis depan aku lagi.
hambekk kau muka babi spoilkan blog aku saja !