Tuesday, January 18, 2011

surat buat stalker saya (betul2 punya LAST)

wah aku baru post satu hari sudah ada respon ya ~
bagus . .~

tak payah lah aku dan awak nk persoal
sape stalk sape ,
sape skodeng sape,
hakikatnya aku dan awak memang saling stalk menyetalk
skodeng menyekodeng . ,
aku x deny dulu aku penah terjah blog awak
tapi sekarang tidak lagi . .
oke memandangkan awak selalu respon pd tulisan aku
(menunjukkan awak juga stalked aku sebenarnya)
  aku dengan rendah hati dan cuba berlagak matang sikit
 ingin untuk minta maaf di atas perkataan aku sepanjang gaduh sorok2 dgn awak. .
dan aku juga telah maapkn segala perkataan sorok2  awak  pada aku  . ,
kita sama-sama khilaf . .
 aku dah tersedar aku bakal masuk umor doploh dan amat tak sesuai untuk benda2 ini semua. .
ya semoga ada baiknya aku yg kalah  mengalah. 

selepas ini aku tidak ingin lagi berbalas tulisan dengan awak . .
aku buat blog bukan untuk hentam orang
aku dengan hidup aku dan awak dgn hidup awak ya~

lepas ni aku dan awak sama2 diam .
maapkan aku sekali lagi.
agak suka kawan dgn awak walau tidak lama. .


hambekklah bunga kemaapan dari aku buat awak ~


 seminggu dari sekarang http://.tintajiwacleopatra.blogspot.com akan bertukar menjadi http://haryatiramley.blogspot.com .. . 
so untuk xnk bg awak tercari2 niyh aku kasi tau awal2 . .
(bisakah??)