Sunday, January 9, 2011

hari yang ketattketatt~

balik  rumah xde org  . .,,so demm
buat mcmmcm nak masuk rumah. .
fight dgn guard,cungkil piNTU guna hairCLip,,
try usha konci  kat jiran sebelah,,
buat bunyik sumbang pakai phone (tunjuk protes)
sume x jadi then klimaks try to BREAK that sTUbborn pintuu . .
still x jalan ouhh . .  .  .
relekk sekejap pikir2 lagikk ,

TINKK !! (bunyi akal yg bijak)

why dont pegi tmpAt keje RARA mintak kunci pd beliau
oke raRA  just forget 2 bring bendalah uw 
('<>')
then mintak la fon beliau nk col k.wani ku sygs . .~ (phone ak kedit bnyk tp expired)

TADAAAAAA !
  
    ~guess what derr?? ~

cissss ! k.wani was just home~

k.wani senyummmm

yeah senyum lah juga aku !


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 mood berombak sebab tu x dapat nk type betull2.  . .
 hari yg ketat . ., bukan schedule yg padat  . . .
 tapi bz dgn things yg spatutnya no need to fixed it demm. . .
 aku saya still blurr cant think wisely then masuk bilik tido at 
 2 pm
 ..6pm totally awake. 
 well it should be lah sbb semalam lgsung  x tido
 hooo.,lepas kena pau 5rm dgn CELCOM how could aku 
boleh tido dgn  perasaan hening~
yeah x banyak  . .
5 hingget saja bukan 5oo hingget. .
tp time sangkak yg extreme like this  5 hingget tuh 
bole gak buat rembat 2 ketul ayam goreng sogo ~ ., 
yeah feed me for 2 days oke !


hahahaha , .no need to say a things lagi lah.,
chill suda ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




pikir what cause of this hurricane .,
for sure ini semua kestupidan aku saya .,
buat benda x pikir 2 kali., 
kan dah kena buat kerja berkali2 ., .
yeah dari kebangangan hari ini  . ,
aku saya belajar jadi lebih bijak ~
    
~close the dawn please.Majulah sukan untuk negara~


p/s:no pictures available in dis entry ya~