Saturday, November 27, 2010

nak sangat aku tulih kisah kau nah hambikk . .! ! !

lunak pekik suara dia jam 3-4 pagi
terkadang semacam salak anjing bawah sana
ohh, perempuan yang ampuh bertahajud
tapi tak pernah bermandi junub
hey Adam,putih wajah dia hanya palitan lumpur jalang
hitam celak kedam kayu arang neraka
selubung lengan lebam tersorok kekahan sang jongos
bungkus berbirat kepala,anu terlihat-lihat
ah,jelas bertipuhelah dia sehebat bicara politik
      


   oh aku yang sial bukan terbala pada kau
   aku yang babi bukan menyondol ari-ari kau
   aku diam sejam barang kau dah menang
   wah ! aku bingit sedas dua kau dah meroyan ?
       



 ohh sedikit umur kau aku tak terisak
 jangankan abah aku,bapak kau aku tak tersedak
 berapa saja kawan kau,kawan aku lagi berselerak
hey terhendap miang kekasih kau bajet aku dah sesak ?
   ......


 . . . . .  . 
..so demm ouh~






(ini saja untuk kau.jangan datang-datang lagi.maaf aku tiada hati untuk berkisahcerita soal kau lagi~) :B